Održana informativna radionica “Digitalni marketing”
Dana 20. travnja 2021., u suradnji s CTR – Centrom za razvoj Brodsko-posavske županije i HGK – Županijskom komorom Slavonski Brod, održana je informativna radionica u Županijskoj komori Slavonski Brod pod temom “Digitalni marketing” u sklopu projekta Poslovni kompas.
Digitalni marketing najbrže je rastući oblik marketinga koji uključuje e-poslovanje i online kanale za gotovo sve djelatnosti. Obuhvaća sve aktivnosti promoviranja proizvoda i usluga kao što su web stranice, društvene mreže, e-mail, plaćeni oglasi na tražilicama, optimizacija za tražilice, native oglašavanje te display oglašavanje. Njime se povećava vrijednost, prodaja, broj posjeta na web stranici, lojalnost klijenata te se na neki način približava klijentima.
Radionicu je predavao Vice Božić, stručnjak za Google Ads i Google Analytics i jedan od pionira digitalnog marketinga u Hrvatskoj i regiji s preko 15 godina iskustva u online industriji. Tijekom 15 godina, radio je za vodeće domaće, regionalne i međunarodne klijente kao što su Allianz, TELE2, Syngenta, Podravka, Cotrugli, Coca-Cola, Unilever, Vipnet, Veracomp, Agrivi i druge. Često predaje radionice na regionalnim konferencijama o digitalnom marketingu te je predavač na više poslovnih škola i učilišta.
Google Ads program je za online oglašavanje pomoću kojeg tvrtke promoviraju svoje proizvode ili usluge, podižu svijest o svojoj robnoj marki i povećavaju vidljivost web stranice.
Google Analytics alat je namijenjen praćenju statistika posjećenosti web stranica
Kroz razne i zanimljive savjete i primjere iz prakse, na edukaciji je donesen zaključak kako su Google Ads i Google Analytics potrebni kako bi se unaprijedila prodaja, vidljivost i profitabilnost u poslovanju.
Zahvaljujemo voditelju radionice Vice Božiću na zanimljivoj radionici i Hrvatskoj gospodarskoj komori na ustupljenom prostoru.